Circuit Training – 50 min

Descoperit de cercetătorii britanici încă din jurul anului 1952, Circuit Training-ul este o formă de antrenament cu tradiție, având ca scop obținerea într-un timp scurt a unui trup bine proporționat.

În momentul actual, Circuit Training-ul poate fi practicat atât acasă cât și la sală. Condiția principală în practicarea Circuit Training-ului este să fim activi pe tot parcursul acestuia, fără să facem pauză. Circuit Training-ul presupune un schimb constant între exercițiile de rezistență și cele de tonifiere.
Organismul nostru este activ de la primul până la ultimul minut al antrenamentului, ceea ce determină creșterea intensă a consumului de calorii.

Antrenamentul dozat moderat ne lucrează toate grupele de mușchi, împiedicând obosirea prematură a acestora. Pe lângă spate, articulațiile și oasele se fortifică, sistemul cardiovascular se menține tânăr, iar greutatea noastră este menținută sub control.
Cel mai important lucru în Circuit Training este să ne dozăm puterile, energia și să rezistăm până la finalul antrenamentului.

Nivel de dificultate: începător /intermediar.

 

Program (1)

Miercuri
-
Circuit Training-ul este o formă de antrenament cu tradiție, fiind un schimb constant între exercițiile de tonifiere și cele de rezistență.
Sala 1 - Energym 15